Комп’ютери бувають різні. Комп’ютери у сучасному житті.



УРОК 3
Тема:  Комп’ютери бувають різні.  Комп’ютери у сучасному житті.
Мета: закріпити знання про можливості персонального комп’ютера; розглянути сфери використання комп’ютера;  розвивати  увагу,  пам’ять  та  логічне  мислення;  формувати вміння узагальнювати інформацію; виховувати дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.
Програмне забезпечення: комп’ютерна програма «Сходинки до інформа
тики», зупинка «Лісова галявина».
Обладнання: комп’ютери, наочність, роздатковий матеріал.
ХІД  УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
1.     Повторення вивченого на минулому уроці.
-         Що ви вивчали на минулому уроці?
-         Які дії може виконувати комп’ютер?
-         В яких професіях використовують комп’ютер?
-         Назвіть ці професії?
-         Чи полегшує це роботу людям?
2.     Повідомлення теми і мети уроку
Сьогодні на уроці ми з вами вивчимо, що таке персональний комп’ютер. Дізнаємось як комп’ютер допомагає у сучасному житті. Та будемо працювати над розвивальною програмою «сходинки до інформатики».
ІІІ. Виклад нового матеріалу.
1.     Розповідь
Для  того  щоб  зрозуміти,  що  таке  персональний комп’ютер,  визначимо,  що  означає  слово  «персональний».  Персональний    особистий.  Отже,  словосполучення  «персональний комп’ютер» означає «особистий комп’ютер», тобто призначений для роботи однієї людини. Наведена  таблиця  допоможе  вам  побачити,  які  персональні комп’ютери існують.
Стаціонарний комп’ютер. Ці комп’ютери можуть зустрітися вам в різних місцях (школа, бібліотека, лікарня, банк та ін.) чи вдома. Недолік персональних комп’ютерів полягає в тому, що вони встановлюються в певному місці, їх не можна часто пересувати. Перевагою є їх потужність та зручність у використанні. Частіше стаціонарні комп’ютери більш придатні для професійного використання та навчання.
Переносні чи портативні персональні комп’ютери - Ноутбук  Невеликі за розміром. Зручно брати із собою в подорожі, відрядження, виступати на різних зібраннях чи презентаціях. Досить потужні, тому їх можна використовувати для читання, рисування, перегляду фільмів та мультфільмів, виконання завдань у навчальних програмах та перепочинок з комп’ютерними іграми
Нетбук -  основне призначення цих персональних комп’ютерів — доступ до мережі Інтернет.
Планшетний - комп’ютер дуже популярний у сучасному світі. Плаский, легкий переносний комп’ютер. Виглядає як екран без клавіатури. Інформацію користувач вводить за допомогою сенсорного екрана, дотиком пальця до екрана. Більш доречний для відпочинку, ніж для роботи: читання, перегляд фотознімків, слухання музики, перегляд кінофільмів. Зручно використовувати як щоденник та для виходу в Інтернет.
2.     Перегляд презентації.
3.     Робота з підручником (ст.14-15)
-         Розгляньте малюнки. Як може допомогти комп’ютер?
-         Прочитайте, як комп’ютер використовують у навчанні?
-         Наведіть свій приклад де можна використати комп’ютер?
IV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Один — піднести руки вгору,
Два — нахилитися додолу.
Не згинайте, діти, ноги
І торкайтеся підлоги.
Три, чотири — прямо стати,
Будемо відпочивати.
V. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК
1. Робота за підручником.
Щоб знайти  потрібну  книгу,  не  доведеться  довго  шукати. Нам допоможе комп’ютер. Саме він зберігає інформацію  про те, на якій полиці знаходиться потрібна книга.
Вченим  комп’ютер  допомагає виконувати  різноманітні  обчислення,  розв’язувати  складні  задачі.  Його використовують для роботи у банках та офісах. Комп’ютер  допомагає  лікарям  ставити  діагноз  хворим,  а  інженерам  конструювати ракети, літаки та машини. Він навіть бере участь у створенні прогнозу погоди.
Комп’ютер  є  невід’ємною  складовою  частиною  сучасного  літака  та
космічної ракети. Він може самостійно, за спеціальною програмою, керувати їхнім польотом без втручання людини. На  кіностудії  друзі  довідалися,  що  комп’ютер  використовують  для створення спеціальних ефектів у кіно, мультфільмах та на телебаченні. Людина за допомогою комп’ютера може створювати музику, малювати, креслити. З комп’ютером можна грати в шахи та інші ігри
2. Практична робота з комп’ютерною програмою «Сходинки до
інформатики», зупинка «Лісова галявина».
Сьогодні на уроці працюватимемо з програмою «Лісова галявина». Треба допомогти гномам зібрати гриби та ягоди. Спочатку  підведіть  стрілку-вказівник  миші  до  гриба.  Потім натисніть  ліву  кнопку  миші  і  тримайте  її  натиснутою    ви  схопили грибок. Не відпускаючи кнопку миші, пересувайте мишу по килимку — перенесіть грибок до кошика. Коли кошик засвітився, відпустіть кнопку миші — грибок опинився у кошику. Так само ви можете перенести до кошика ягідки суниці.
3. Вправи для очей
·        Швидко покліпати, заплющити очі і посидіти спокійно, повільно
рахуючи до 5. Повторити 4-5 разів.
·        Міцно заплющити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись
удалечінь (рахувати до 5). Повторити 4-5 разів.
VI. Підсумок уроку
1.     Робота на картках
Вкажи  позначкою  у  квадратику,  що  вміє  робити  комп’ютер.  Поясни
свій вибір.
  обчислювати
  керувати пристроями
  складати вірші
  усміхатися
  програвати музику
  грати у футбол
  продавати квитки на літаки
  розмовляти
  прибирати в кімнаті
  радіти
  насолоджуватися
  грати в шахи
  стрибати
  попереджати про небезпеку
2. Фронтальне опитування
1. Що вам сподобалось на уроці?
2. Які бувають персональні комп’ютери?
3. Які персональні комп’ютери ви бачили? Перелічіть їх.
4. Чим відрізняється зовні стаціонарний комп’ютер від планшета?
5. Які персональні комп’ютери легкі в пересуванні?






Комментариев нет:

Отправить комментарий

календарно-тематичне планування уроків інформатики 2-4 класів М.М. Корнієнко. С.М. Крамаровська.

мультмедійні фізкультхвилинки