Урок 2
Тема: Команди та їх виконавці,
алгоритми. Робота у графічному редакторі Paint.
Мета: Повторити з поняттями алгоритму,
команда і виконавець; розвивати в дітей
навички послідовного виконання дій ; виховувати
інтерес до вивчення інформатики.
Обладнання та наочність: Комп’ютери,
підручники, зразки алгоритму.
Дата:
Хід уроку
I.
Організаційна частина
1. Зустріч
учнів, привітання
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
1.
Гра «добери слово»
Зараз пограємо в гру, нам потрібно
до поданих слів дібрати інші слова, що позначають пристрої комп’ютера.
Персональний (комп’ютер)
Системний (блок)
Плоский (монітор)
Кольоровий (принтер)
Лазерний (диск)
-
На якому з цих пристроїв знаходиться
кнопка, з якої ми починаємо роботу з комп’ютером? (Системний блок, кнопка Power)
Сьогодні ми згадаємо, команда та їх
виконавці, алгоритми. Будемо працювати графічному редакторі Paint.
2Гра
«Так чи ні» (повторення
правил безпеки в комп’ютерному класі.)
-
До комп’ютерного кабінету не можна
приносити їжу,напої.
-
Можна розпочинати роботу за комп’ютером
у будь-яку хвилину без дозволу вчителя.
-
Можна доторкнутися до розеток, кабелю та
вмикачів.
-
Можна бігати та бавитись в кабінеті.
-
Руки мають бути брудними та вологими.
-
Відстань до екрана монітора має бути 50
см.
ІІІ. Виклад нового матеріалу
1.Розповідь
Кожного дня ми виконуємо якісь дії по-порядку, і не замислюємося що ці дії виконуємо
послідовно. Ми дуже часто в житті стикаємося із такими послідовностями але не
замислюємося над цим. Ця послідовність називається- алгоритмом.
Алгоритм – це
послідовність дій, спрямованих на розв’язання певного завдання.
Наприклад, кожного ранку ви прокидаєтесь та вам потрібно застелити ліжко.
Давайте складемо алгоритм «застилання ліжка». Що потрібно зробити спочатку.
Алгоритм:
1.
Встаємо.
2.
Одягаємося.
3.
Застилаємо ліжко.
-
Ми ці дії виконали послідовно, та
розв’язали завдання(застелили ліжко) це буде алгоритм.
-
Давайте складемо алгоритм «Як зварити
каву». (відкрийте всі зошити і записуємо даний алгоритм в зошит).
Алгоритм:
1.
Наливаємо в чайник воду.
2.
Вмикаємо його.
3.
Беремо каву і кидаємо в кружку.
4.
Потім заливаємо гарячу воду.
5.
Кидаємо цукор.
6.
Розмішуємо.
-
Зараз пригадаємо, що таке команда.
-
Команда –
чіткий короткий наказ. Наприклад: принеси зошит!
-
Наведіть свій приклад команди.
-
А що таке виконавець команди?
-
Виконавець команди – це той, хто розуміє
і може виконати ці дії.
2. Фізкультхвилинка
3.
Робота з підручником (ст.9-10)
-
Прочитайте визначення команди.
-
Розгляньте малюнки. Які об’єкти можуть бути виконавцями команд?
-
Придумайте команди для виконавців.
У 2 класі ми
познайомилися з програмою, призначеною для створення та редагування графічних
зображень, - графічним редактором Paint.
-
Розглянь вікно програми Paint .
-
Які об’єкти вікна ви знаєте? ( згадуємо інструменти
графічного редактора)
IV. Удосконалення вмінь та навичок
1.
Практична робота за комп’ютером.
Завдання:
створити зображення в графічному редакторі Paint за алгоритмом.
1.
Намалюй велику фігуру 1.
2.
Намалюй фігуру 2 всередині фігури 1.
3.
Намалюй фігуру 3 всередині фігури 2 .
4.
Розфарбуй кольором фігуру 3.
5.
Розфарбуй кольором фігуру 2.
6.
Розфарбуй кольором фігуру 1.
2.
Вправи для очей
Совенята
Сплять маленькі совенята, Відпочити треба їм!
раз, - розкрили оченята. Вправо, вліво оченята
Подивились навколо, повертали совенята
Потім вгору і додолу. Совенята будуть спати,
Оченята – блим, блим, блим! А ми будемо працювати.
V.
Підсумок уроку.
-
Так діти сьогодні ми вивчили що таке
алгоритми. То хто мені скаже , що таке алгоритми?
-
(Так це послідовність виконання дій).
-
Діти , а чи сподобався вам урок?
-
З якою програмою ми сьогодні працювали?
-
Що цікавого ви сьогодні дізналися на
уроці?
-
Що найбільше сподобалося?
Комментариев нет:
Отправить комментарий