Урок 2
Тема: Можливості
комп'ютера. Застосування комп'ютера в різних галузях
Мета: ознайомити учнів з можливостями комп’ютерів та їх
призначенням, професіями людей; закріпити знання про техніку безпеки в
комп’ютерному класі; розвивати
пам’ять, уважність, мовлення, логічне
мислення, сформувати вміння узагальнювати, міркувати; виховувати дисциплінованість, обережність,
самостійність, підвищувати інформаційну культуру учнів.
Обладнання: комп’ютери, проектор,
презентація «Що може комп’ютер», робочий зошит, підручник.
Тип
уроку: засвоєння
нових знань, формування вмінь та навичок.
Хід
уроку
I.
Організаційна
частина
Пролунав
дзвоник!
Покликав на
урок!
Будемо ми
міркувати,
Один одному
допомагати.
ІІ. Актуалізація опорних знань
1. Гра “Техніка безпеки”
Правила гри:
учні хлопають в долоні, якщо правило необхідно виконувати і не
хлопають, якщо в КЕОТ цього робити не можна.
1.
Можна чи не можна: - працювати з мокрими руками;
2.
Можна чи не можна: - починати роботу тільки з дозволу вчителя;
3.
Можна чи не можна: - бігати по класі і штовхатися;
4.
Можна чи не можна: - самостійно ремонтувати комп’ютер;
5.
Можна чи не можна: - повідомляти вчителя про неполадки комп’ютера;
6.
Можна чи не можна: - класти сторонні речі на клавіатуру чи системний блок;
7.
Можна чи не можна: - натискати клавіші на клавіатурі без дозволу
вчителя.
2. Розгадування ребусу
ІІІ. Повідомлення
теми та мети уроку
Майже, всі дорослі,
які працюють, використовують комп’ютери. А що дорослі роблять за допомогою
комп’ютерів?
Отже, сьогодні
на уроці ви дізнаєтеся можливості комп’ютера та в яких галузях його
використовують. Також будемо працювати над презентацією «Що може комп’ютер»
IV. Виклад нового матеріалу
1.
Ознайомлення
з можливостями комп’ютерів.
-
До
нас на урок завітали казкові герої.(показ на комп’ютері). І хочуть повести нас
на екскурсію.
Ганнуся
і Мудрунчик повели Елзіка на екскурсію. Його зацікавило, де на планеті Земля використовують комп’ютер. У найближчому супермаркеті купили цукерок. Там біля кожної каси стоїть комп’ютер. Ганнуся пояснила, що спеціальний пристрій зчитує код
товару, передає його в комп’ютер, і той визначає ціну
товару та додає її до вартості покупки. Поряд із супермаркетом – каса попереднього продажу залізничних
та авіа-квитків. Тут комп’ютер зберігає інформацію про всі
маршрути, про наявність вільних
місць, , про ціну квитків, допомагає вибрати найкращий
маршрут.
На
одному будинку Елзік прочитав вивіску: «Проектний
інститут».
- Тут за допомогою
комп’ютера інженери проектують нові будинки,
мости, розробляють сучасні
проекти оновлення міста, - пояснила Ганнуся.
Гномик
Мудрунчик повів друзів до будинку моделей. Тут комп’ютер використовують для створення
нових моделей одягу. Завітали
до перукарні, де комп’ютер моделює зачіски. Елзікові це найбільше сподобалося. Він навіть
вирішив спробувати змінити
свою зачіску.
З розповіді ми дізналися, що комп’ютер
вміє…
- Що вміє робити комп’ютер?
- Як можна назвати комп’ютер, який вміє:
- рахувати? (математик)
- складати музику? (музикант)
- малювати? (художник)
2.
Демонстація використання комп’ютерної техніки в ріхних галузях
(Перегляд та обговорення
презентації)
3. Фізкультхвилинка
V. Практична частина
- Щоб дізнатися, де використовують комп’ютери, працюючи за комп’ютером,
подивись цікаві слайди (Сходинки до інформатики, 2 клас.)
- Для переходу до наступного слайду користуємося клавішею “пропуск ” – на
клавіатурі вона найдовша.
Вправи для очей «совенята».
VІ. Закріплення нового матеріалу
1. Робота з підручником
Підручник 2 кл., ст. 8.
-
Розглянь
малюнок. Які машини на ньому зображені. Як вони допомагають людині?
-
Розглянь
малюнки і визнач які дії вміє виконувати комп’ютер?
-
Прочитайте
цікавинки.
Завдання:
Знайди
пару кожному персонажеві казки.






VІІ. Підсумок уроку.
-
Що нового
дізналися?
-
З якими клавішами
познайомилися?
-
Яке їх призначення?
-
Чи цікавим був
урок?
-
Що найбільше
сподобалось?
-
Що виявилося
складним?
-
На домашнє завдання вам буде запитати у тата і мами, чи
використовують вони у своїй роботі комп’ютер і як він їм допомагає.
-
Добрих успіхів
вам в опануванні комп’ютерної грамоти
Комментариев нет:
Отправить комментарий