Урок 8
Тема: Поняття папки. Вкладені папки. Перегляд вмісту
папок.
Мета: сформувати уявлення про папки, алгоритм їх створення; вчити створювати
папки, сортувати файли; розвивати увагу, спостережливість, пам’ять, словниковий
запас; виховувати інтерес до інформатики;
формувати вміння слухати співрозмовника, поважати думку інших.
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники,
картки із завданнями та схемами безпечної роботи за комп’ютером.
Дата:
Хід уроку
I.
Організаційний момент
II.
Актуалізація опорних знань
Прочитати слова, що позначають засоби збереження
інформації.
СДКИ
(диск)
ШТИОЗ
(зошит)
КГНИА
(книга)
ЛІПКАВ
(плівка)
КАШФЛЕ
(флешка)
Бесіда
- У вигляді чого зберігається інформація на комп’ютері, флешці, диску?
- Що таке файл?
- Що має кожний файл?
- Як створити файл на комп’ютері?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
1.Робота в парах
Завдання на картках. Знайди та підкресли слова,
пов’язані з інформатикою.
КНИГА
ПРИНТЕР
МОДЕМ
СТІЛ
РУЧКА
ІНФОРМАЦІЯ
ПАРТА
ОЛІВЕЦЬ
ОБРОБКА
ЗБЕРЕЖЕННЯ
ПАПКА
ФАЙЛ
МОНІТОР
ЛЯЛЬКА
ПЕНАЛ
- Чи швидко знайшли потрібні слова?
- Що треба зробити, щоб швидше шукати потрібні слова (пригадайте бібліотеку, словники, щоденники)?
VI. Засвоєння
нових знань
1. Розповідь учителя
- Коли файлів на комп’ютері стає дуже багато, нам важко в них орієнтуватися. Тому важливо не просто їх зберігати, а й упорядковувати так, щоб легко знайти потрібне.
- Як упорядковуються слова в словнику? Це зручно чи ні?
- Як упорядковується інформація у вашому щоденнику?
- А в бібліотеці?
- Файли на комп’ютері також можна упорядковувати (майже як книжки у бібліотеці). Ми можемо групувати файли (наприклад, за призначенням) та розкладати їх у папки. Папки — це групи файлів, які зберігаються під одним іменем. Значок папки виглядає ось так (демонстрування на екрані). Для того щоб переглянути вміст папки, потрібно спочатку відкрити папку (двічі клацнувши), а потім вибрати необхідний файл.
- Як ви вважаєте, чи можна помістити в папку іншу папку?
2. Робота з підручником: § 8
·
Самостійне
читання статті підручника (с. 37-39).
- Бесіда.
- Як називають папку, яка зберігається в іншій папці?
- Чи можна змінити ім’я папки? Як?
- Як називають процес зміни імені папки або файла?
- Чи всі символи можна використовувати в імені файла чи папки?
- Робота із запитаннями 2, 3, 6 (с. 39). ___________________________
3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Вірш «Сонячний зайчик»
V. Формування
вмінь та навичок.
Робота за комп’ютерами
- 1) Інструктаж учителя.
- Зараз вам потрібно буде відкрити папку із назвою «3-А» (або 3-Б), знайти в ній вкладені папки із назвами «Вірші» та «Малюнки». У цих папках ви побачите файли з назвами 1, 2 тощо. Ваше завдання — відкривши файли, перейменувати їх залежно від їх вмісту.
- 2) Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютерами.
- 3) Практична робота за комп’ютерами.
Учні отримують картки із завданням:
- 4) Вправи для очей(«Буратіно»).
ІV. Підсумок уроку
- Яка з послідовностей правильна?
- Папка « Вірші» —» файл «1».
- Папка «3-А» —> вкладена папка «Вірші» —> файл «1».
- Файл «3-А» —> папка «Вірші» —» файл «1».
Комментариев нет:
Отправить комментарий